قسمت

حال این روزهای زندگیم

قسمت

حال این روزهای زندگیم

قسمت

درباره وبلاگ:
این وبلاگ ساخته شده تا طرز فکر من تو هر مقطع از زندگیم توش نوشته بشه بدون سانسور و محافظه کاری

نکته : ممکنه طو مطنحا قلت املاعی ذیاد باشع
بع بذرگی خودطون ببخشید

.
.
درباره من :
یه پسر معمولی
بعضی وقتا عجیب
نظریه های خودم رو دارم تو هرچیزی
همواره دنبال تجربه
علاقه شدیدی به انسان شناسی دارم و هیچی نمیدونم ازش

بایگانی

سلام بیان ، سلام BLOG.IR

پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۵۰ ب.ظ

سلام

من هادی

اولین پستم رو تو دنیای وبلاگ نویسی در سایت بلاگ (دات آی آر) میذارم

پست های قبلی که مشاهده میکنید مربوط به وبلاگ قبلیم در سایت بلاگفا هست که انتقال دادم به این وبلاگ

در سایت بلاگفا که اتفاقات خوب و بد رقم خورد و همش خاطره شد

امیدوارم در این سایت و وبلاگ جدیدم اتفاقات خوبی رقم بخوره و بتونم خوب پیش برم

توکل به خدا

  • هادی خان

نظرات  (۲)

خوش اومدین به بیـان:)
(حالا خودمم خیلی وقت نیس اومدم :)) )
پاسخ:
سلام
ممنون
پس جفتمون خوش اومدیم به بیان :)
سلام خوش اومدین به بیان وجمع ما...ممنون که سرزدین...دنبالید...
پاسخ:
سلام
ممنون از حضور و نظرت
لطف دارین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی