قسمت

حال این روزهای زندگیم

قسمت

حال این روزهای زندگیم

قسمت

درباره وبلاگ:
این وبلاگ ساخته شده تا طرز فکر من تو هر مقطع از زندگیم توش نوشته بشه بدون سانسور و محافظه کاری

نکته : ممکنه طو مطنحا قلت املاعی ذیاد باشع
بع بذرگی خودطون ببخشید

.
.
درباره من :
یه پسر معمولی
بعضی وقتا عجیب
نظریه های خودم رو دارم تو هرچیزی
همواره دنبال تجربه
علاقه شدیدی به انسان شناسی دارم و هیچی نمیدونم ازش

بایگانی

زندگی خنثی

جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۲ ب.ظ

سلام

دقیقا همین الان داشتم به این فکر میکردم آدم چرا بعضی وقتا انقد خنثی میشه

خنثی چیست؟

منظورم از خنثی اینه آدم وسط باشه  : نه عاشق باشه نه عاشق نباشه

نه برنامه داشته باشه نه برنامه نداشته باشه

نه خوشحال باشه نه ناراحت

خیلــــــــــــــــــــــــــــــــــی عجیبه

فکر قفله

میتونه اتفاق خطرناکی باشه خنثی بودن

خوشبختانه جَو منفی حاکم نیست

میشه این حالت رو منتظر هم معنی کرد

الان من منتظرم

منتظر چی رو نمیدونم ، فقط منتظرم

کاش یه اتفاق بیوفته


من:    - اتفاق

         - بیوفت


دیوونه نشدم

قاطی کردم :)

آدم از صب پای سیستم باشه قاطی میکنه دیگه

برای شما هم اتفاق افتاده


پست بعدی انشاالله یه پست خیلی ردیف میذارم

تنها کاری که میتونم الان انجام بدم اینه که برم وبلاگ دوستان رو بخونم ، بلکه انرژی بگیرم

فعلا

  • هادی خان

نظرات  (۲)

  • دختری از تبار تسنیم
  • سلام
    اگر درست این حالت و متوجه شده باشم، این مواقع احساس پوچی میکنم...
    پاسخ:
    سلام
    همچین حس پوچی نیست
    منم این حسی که میگی رو تجربه کردم
    اما این حس حس قفل شدن داره بیشتر
    یعنی انگار آدم دوست داره خوابش ببره فردا بشه :)
  • elahe hosseinzade
  • به نظرم همه چیز خنثی باشه و هیچ اتفاقی نیفته خیلی بهتر از وقتیه که اتفاقی بیفته که آدم دلش نمیخواد .
    پاسخ:
    سلام
    آره موافقم ، اما میگم یه اتفاق بیوفته از خنثی بودن دربیاد آدم ( منفی نباشه که پشیمونمون کنه)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی