قسمت

حال این روزهای زندگیم

قسمت

حال این روزهای زندگیم

قسمت

درباره وبلاگ:
این وبلاگ ساخته شده تا طرز فکر من تو هر مقطع از زندگیم توش نوشته بشه بدون سانسور و محافظه کاری

نکته : ممکنه طو مطنحا قلت املاعی ذیاد باشع
بع بذرگی خودطون ببخشید

.
.
درباره من :
یه پسر معمولی
بعضی وقتا عجیب
نظریه های خودم رو دارم تو هرچیزی
همواره دنبال تجربه
علاقه شدیدی به انسان شناسی دارم و هیچی نمیدونم ازش

بایگانی

نتورک مارکتینگ 1

چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵ ب.ظ
سلام

اتفاق جالب امشب

چند تا از دوستان جلسه نتورک مارکتینگ ( بازریابی یا فروش شبکه ای) گذاشتن برام

شرکت بادران (BUT)

جلسه آموزشی دوم بود

خیلی چیزای قشنگی میگفتن ، باید دید در عمل چطوره

فعلا چیز خاصی نمیتونم بگم ، فقط یه چیز میتونم بگم که رو کاغذ همه چی درسته و منطقی و جالب

اما در واقعیت ذهن ها نسبت به این کار مشکوک و بعضا منفی

از فردا تحقیقاتم رو شروع میکنم تا ببینیم چی میشه

  • هادی خان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی