قسمت

حال این روزهای زندگیم

قسمت

حال این روزهای زندگیم

قسمت

درباره وبلاگ:
این وبلاگ ساخته شده تا طرز فکر من تو هر مقطع از زندگیم توش نوشته بشه بدون سانسور و محافظه کاری

نکته : ممکنه طو مطنحا قلت املاعی ذیاد باشع
بع بذرگی خودطون ببخشید

.
.
درباره من :
یه پسر معمولی
بعضی وقتا عجیب
نظریه های خودم رو دارم تو هرچیزی
همواره دنبال تجربه
علاقه شدیدی به انسان شناسی دارم و هیچی نمیدونم ازش

بایگانی

برف آمد ، اینترنت رفت

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۱ ب.ظ

سلام

وقتی برف یا بارون میاد اینترنت خونه ما میره

حالا این که قطع شدن از کجا شروع شد خیلی جالبه

ما یه خط تلفن داشتیم که از یه جای ساختمون اومده بود تو خونمون و فقط از تلفن استفاده میکردیم

در زمان های قدیم که ADSL وجود نداشت اینترنت Dial-Up یا همون اینترنت کارتی بود.

و خانواده من به شدت با قطع شدن تلفن و اتصال اینترنت مخالف بودن و من هم با قطع بودن اینترنت مخالف بودم

تصمیم به این گرفتم که یواشکی به دنیای مجازی وصل بشم

بعد مهندس بازی رو شروع کردم

تصمیم گرفتم سیم تلفن ساختمان رو از ورودی ساختمان دو تیکه کنم(الان ده تیکه شده ) و یه سیم به طبقه بالا بکشم

بعد از تهیه لوازم مورد نیاز و کش مکش های فراوان سیم رو به اتاق خودم رسوندم و به اینترنت وصل میشدم

حالا بماند که اتصال به اینترنت چه دردسر هایی که نداشت

از گرفتن کارت اینترنت گرفته تا اشغال نبودن تلفن و سرعت لاک پشتی و ...

نکته اصلی اینجاست که من سیم تلفن ورودی خونه رو از بالای پشت بوم کشیدم و چندتا اتصال بینش ایجاد شده

حالا هر وقت بارون یا برف میاد روی سیم تلفن تاثیر میذاره ( یا اتصال میکنه یا سیم از بین میره)

الان برف اومده ، سیم زیر برف مونده و خشک شده و الان نه تلفن داریم نه اینترنت

این داستان شاید برای هیچکس جذابیتی نداشته باشه اما برای خودم جذابه چون منو یاد خاطرات 7سال پیش میندازه که با چه مصیبت هایی اینترنت رو وصل میکردم

و اینکه از اون موقع تا الان معمولا هر وقت بارون یا برف میاد من میفهمم که اینترنت قطع شده

الانم دارم این پست رو از محل کارم میذارم و امیدوارم که میرم خونه اینترنت باشه

 

 

سه روز بعد : یه سیم کشی کردم که دیگه طوفان و سیل و برف هم باهم بیاد تلفن خونمون قطع نشه

  • هادی خان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی