قسمت

حال این روزهای زندگیم

قسمت

حال این روزهای زندگیم

قسمت

درباره وبلاگ:
این وبلاگ ساخته شده تا طرز فکر من تو هر مقطع از زندگیم توش نوشته بشه بدون سانسور و محافظه کاری

نکته : ممکنه طو مطنحا قلت املاعی ذیاد باشع
بع بذرگی خودطون ببخشید

.
.
درباره من :
یه پسر معمولی
بعضی وقتا عجیب
نظریه های خودم رو دارم تو هرچیزی
همواره دنبال تجربه
علاقه شدیدی به انسان شناسی دارم و هیچی نمیدونم ازش

بایگانی

اولین روز باشگاه

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۱۴ ب.ظ

سلام

تصمیم به ورزش گرفته بودم و امروز عملی کردم

و یکی از موثرترین جملات که منو خیلی ترقیب کرد این بود :

" آن چیز که تا آخر عمر با شماست ، بدن شماست ، پس با ورزش از آن مراقبت کنید "


اولین روز باشگاه " خوب بود

امیدوارم ورزش رو ادامه بدم و همیشگی بشه

  • هادی خان

نظرات  (۲)

  • ثمین سعیدی نیا
  • طولانی ترین مدتی که باشگاه رفتم 3 ماه بود:|

    ولی عالی بود مخصوصا رقصِ آذریِ اولش:))با چوب

    دلم تنگ شد:(
    پاسخ:
    دوباره ادامه بده خب

    من 5 ماهِ که می خوام برم باشگاه :|
    این جمله ی تو ام متاسفانه تاثیر نذاشت :|
    پاسخ:
    سلام
    با این اوصاف خود آرنولدم بیاد بگه دیگه تاثیر نداره
    خخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی