قسمت

حال این روزهای زندگیم

قسمت

حال این روزهای زندگیم

قسمت

درباره وبلاگ:
این وبلاگ ساخته شده تا طرز فکر من تو هر مقطع از زندگیم توش نوشته بشه بدون سانسور و محافظه کاری

نکته : ممکنه طو مطنحا قلت املاعی ذیاد باشع
بع بذرگی خودطون ببخشید

.
.
درباره من :
یه پسر معمولی
بعضی وقتا عجیب
نظریه های خودم رو دارم تو هرچیزی
همواره دنبال تجربه
علاقه شدیدی به انسان شناسی دارم و هیچی نمیدونم ازش

بایگانی

مهاجرت

پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۱ ب.ظ
سلام

الان که دارم این پست رو میذارم یه خرده غمگینم ، آهنگ وبلاگم هم داره همراهی میکنه

از صبح یه دوری تو سایت ها و وبلاگ ها زدم به سایت بیان برخورد کردم و قسمت وبلاگدهی blog.ir

خیلی جالب بود برام، قالب های زیبا ، متنوع و از همه مهم تر انعطاف پذیر بود

بعد از اندکی فکر تصمیم گرفتم مهاجرت کنم از سایت بلاگفا به سایت بیان و ادامه وبلاگ نویسی رو اونجا انجام بدم

اما دوتا حس دارم ، یکی خوب و یکی بد

 

حس خوب اینکه دارم میرم سایتی که پر از امکاناته ، مثله قالب های خوب و متنوع،بدون تبلیغ بودن و ...

و اونجا جاییکه که احساس میکنم پیشرفت توش راحت تره (البته من کار نکردم توی اون سایت و معایبش رو نمیدونم)

 

اما حس بد اینکه بعداز مدت ها دارم بلاگفا رو ترک میکنم ، جایی که من دنیای مجازی رو باهاش شروع کردم

و یه تعصب خاصی بهش دارم (و کلی خاطره)

 

با این شرایط یه تصمیم گرفتم تا ببینم در آینده چی پیش میاد

و اون تصمیم اینکه من این وبلاگ رو داشته باشم و برم توی سایت بیان هم وبلاگ بسازم

و پست ها رو توی هردوتا وبلاگ قرار بدم تا اینکه به این موضوع بیشتر فکر کنم و تصمیم نهایی رو بگیرم

فعلا تمرکزم روی اون وبلاگم هست ، اما من هیچ وقت دوستان بلاگفاییم رو تنها نمیذارم

امیدوارم شما هم قابل بدونین و بیاین اون ورا

اینم آدرس وبلاگ www.qesmat.blog .ir

به امید روزهای بهتر

  • هادی خان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی