قسمت

حال این روزهای زندگیم

قسمت

حال این روزهای زندگیم

قسمت

درباره وبلاگ:
این وبلاگ ساخته شده تا طرز فکر من تو هر مقطع از زندگیم توش نوشته بشه بدون سانسور و محافظه کاری

نکته : ممکنه طو مطنحا قلت املاعی ذیاد باشع
بع بذرگی خودطون ببخشید

.
.
درباره من :
یه پسر معمولی
بعضی وقتا عجیب
نظریه های خودم رو دارم تو هرچیزی
همواره دنبال تجربه
علاقه شدیدی به انسان شناسی دارم و هیچی نمیدونم ازش

بایگانی

زندگی بدون برق

شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶ ب.ظ

سلام

یه سوال کوتاه اما پرمفهموم

خواهشا اگه امکانش هست بهش خوب فکر کنید و واقعا فکر کنید یه روز ممکنه این اتفاق بیوفته

سوال : اگه یه روزی یه اتفاقی بیوفته که دیگه برق (الکتریسیته) تولید نشه چه اتفاقی مکنه واسه ما آدم ها و کره زمین بیوفته؟

به نظرتون چقد زندگی انسان ها به برق وابسه است

اگه یه روزی برق نباشه چه افرادی موفق تر و پیشرو هستن

چند درصد از مردم کارشون رو از دست میدن و چند درصد سرکارشون باقی میمونن


نظر خودم :

این اتفاق ممکنه از جنبه های زیادی بررسی بشه اما نظر من اینه که دنیا وابسته شده به برق

از نظر من حداقل 80 درصد انسان ها وابستگی کامل به برق دارن

خوش به حال اون 20 درصد :)     ، فکر کنم شامل روستایی ها ، ورزشکارا و اینجور قشر بشه

برای خیلی هامون پیش اومده که وقتی برق منطقه زندگیمون رفته ، اون موقع چه اتفاقی افتاده

اولش همه میگن اَهههههههه (چون یا پای تلوزیونن ، یا پای کامپیوتر ، کار کاری میکنن که به نور نیازه و ...)

بعدش یا با شمع یا چراغ شارژی یا گازی یه روشنایی درست میکنن تا از تاریکی دربیان

بعد شروع میکنن به حرف زدن تا برق بیاد :)


هیچکس به این فکر نمیکنه شاید برق نیاد


حالا من سوالم رو مطرح کردم: شاید یه روزی برق بره ، همه جا ، و هیچوقت نیاد ، چه اتفاقی میوفته


من که تمام زندگی و کارم شده تکنولوژی ( کامپیوتر و موبایل ) ، فکر میکنم خیلی کارامد نباشم تو این شرایط


نظر شما چیه؟

  • هادی خان

نظرات  (۱)

فکر کنم بمیرم ( واقعا می گم)
پاسخ:
خدا نکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی