قسمت

حال این روزهای زندگیم

قسمت

حال این روزهای زندگیم

قسمت

درباره وبلاگ:
این وبلاگ ساخته شده تا طرز فکر من تو هر مقطع از زندگیم توش نوشته بشه بدون سانسور و محافظه کاری

نکته : ممکنه طو مطنحا قلت املاعی ذیاد باشع
بع بذرگی خودطون ببخشید

.
.
درباره من :
یه پسر معمولی
بعضی وقتا عجیب
نظریه های خودم رو دارم تو هرچیزی
همواره دنبال تجربه
علاقه شدیدی به انسان شناسی دارم و هیچی نمیدونم ازش

بایگانی

دکترگالری یا گالری دکتر

پنجشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۸ ب.ظ
پیرو پست تمیزکاری

 

سلام

امروز با یه برنامه جالب آشنا شدم به نام دکترگالری

از اونجایی که تراکم فایل ها توی رم و گوشی من خیلی زیاده ، دنبال برنامه ای میگشتم که بتونم به راحتی فایل ها رو چک کنم و هرکدوم که نیازم نبود رو پاک کنم

این برنامه اجاذه میده فایل های گالری مثل عکس ها رو ببینم و اگه مورد نیاز بود به سمت راست پرتش کنم و اگه مورد نیاز نبود به سمت چپ

وقتی عکسی رو به سمت راست درگ میکنم اون عکس رو نگه میداره و وقتی عکس رو به سمت چپ درگ میکنم اون عکس رو پاک میکنه

البته شامل تمام عکس های گالری نمیشه اما بازم خوبه

 

موقعی که کار رو شروع کردم تعداد عکس های کل گوشیم 4995 تا بود

حالا هرجا بیکار شدم میتونم عکس ها رو نگاه کنم و خیلی راحت پاک کنم

چند روز دیگه اعلام میکنم که چقدر تونستم عکس از گوشیم پاک کنم

 

 

لینک دانلود از " گت اندروید "

  • هادی خان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی