قسمت

حال این روزهای زندگیم

قسمت

حال این روزهای زندگیم

قسمت

درباره وبلاگ:
این وبلاگ ساخته شده تا طرز فکر من تو هر مقطع از زندگیم توش نوشته بشه بدون سانسور و محافظه کاری

نکته : ممکنه طو مطنحا قلت املاعی ذیاد باشع
بع بذرگی خودطون ببخشید

.
.
درباره من :
یه پسر معمولی
بعضی وقتا عجیب
نظریه های خودم رو دارم تو هرچیزی
همواره دنبال تجربه
علاقه شدیدی به انسان شناسی دارم و هیچی نمیدونم ازش

بایگانی

تمیزکاری

يكشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۲ ب.ظ

سلام

امروزم یه تصمیم جدید و قشنگ گرفتم

اینکه تمیزکاری کنم

خونه رو؟  - نه

اتاق رو؟ - نه

کامپیوتر رو ؟ - نه

موبایلم رو ؟ - آره

یک گوشی که حافطه داخلیش 16گیگه و یک رم 16 گیگ داره و پر از اطلاعات جالب و غیرجالبه

میخوام یه حرکت قشنگ بزنم و همه رو بازبینی کنم و اونایی که ضروری نیستن رو پاک کنم و اونایی که به نظرم لازمن رو دسته بندی کنم ( فکر کنم خیلی طول بکشه)

اما این جرقه از کجا شروع شد؟ الان میگم

داشتم یه آهنگ رو واسه خودم میخوندم که دیدم از حافظه ام رفته و یادم نیست

تعجب کردم و نشستم فکر کردم که چرا من که این آهنگ رو حفظ بودم یادم رفته

به یه نتیجه رسیدم که به نظرم منطقیه . اون زمان که من شعر و ترانه حفظ میکردم کلا طرفدار چندتا خواننده بودم و شعرهای چندتا شاعر رو بیشتر نمیخوندم ، بنابراین هم سبک و روششون دستم بود هم تکرار زیاد میشد

(- خواننده : سیاوش   - شاعر:محمدعلی بهمنی - فاضل)

اما الان گوشیم پر شده از آهنگ ، البته همشون قشنگن اما معلوم نیست چی به چیه

از مداحی انواع مداح ها گرفته تا ترانه انواع خواننده ها و کلی فایل صوتی دیگه ( زیاد و درهم)

به خاطر همینم من کلی آهنگ گوش میدم اما اصلا یه آهنگ رو چند بار گوش نمیدم و تا به سبکش عادت میکنم یه سبک دیگه میاد رو گوش میدم

بله

از اینجا جرقه زده شد که من تمام آهنگ های گوشیم رو پاک کنم

و هر آهنگی که خواستم بریزم تو گوشی اول یه بار کامل گوش بدم بعدش بنویسم بعدش بریزم تو گوشیم

تا حدی که هم تعداد خواننده ها هم تعداد آهنگ ها کم باشه اما با شناخت کامل باشه

به نظرم قشنگ میشه

- پس فعلا میرم تو منظم کردن گوشی قسمت آهنگ ها یا همون فایل های صوتی (audio)

 

نکته : من اصلا از اون دسته از آدم ها نیستم که یه سره آهنگ گوش میدن اما از اونا هم نیستم که اصلا آهنگ گوش نمیدم

  • هادی خان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی