قسمت

حال این روزهای زندگیم

قسمت

حال این روزهای زندگیم

قسمت

درباره وبلاگ:
این وبلاگ ساخته شده تا طرز فکر من تو هر مقطع از زندگیم توش نوشته بشه بدون سانسور و محافظه کاری

نکته : ممکنه طو مطنحا قلت املاعی ذیاد باشع
بع بذرگی خودطون ببخشید

.
.
درباره من :
یه پسر معمولی
بعضی وقتا عجیب
نظریه های خودم رو دارم تو هرچیزی
همواره دنبال تجربه
علاقه شدیدی به انسان شناسی دارم و هیچی نمیدونم ازش

بایگانی

تلگرام

سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۶ ق.ظ
سلام

همین الان تصمیم گرفتم اکانت تلگرامم رو حذف کنم و با این برنامه خداحافظی کنم

البته بارها به صورت موقت این کار رو کردم ( مثلا ترک 21 روزه )

اما الان میخوام تا ضروری نشده استفاده از این برنامه ، سمتش نرم

دلایل حذف اکانتم چیه؟

 

1- اولین و مهمترین دلیل از دست دادن زمان ( هرچقدر حساب میکنم این مدتی که تو این برنامه ها سیر میکنم رو بزارم تو کارهای دیگه مفیدتره )

 

2- یا من نمیتونم مدیریتش کنم یا جنبه ام کمه ( کلی گروه و کانال خوب یا تحریک کننده داره که آدم دلش میخواد تو همه عضو باشه مخصوصا گروه هایی که پر از دختره )

گروه و کانال های شعر ، ورزشی ، مذهبی و آهنگ و طنز و ... و ازدواج

تو هر کدوم ده دقیقه وقت هم بذاریم قشنگ 2 ساعت وقت آدم رو میگیره جدا از چت کردن

 

3- همیشه در دسترسه (کلی از زندگی عقب میندازه آدمو)

 

4- همیشه در دسترسم ( حس بیکار بودن بهم دست میده ، هرکی هر کاری داره تو تلگرام میگه و من باید انجام بدم )

 

5- تعداد کانال ها و گروه ها زیادن ( نه میتونم مدریت کنم نه حذف کنم ) مدیر گروه ها شاکی میشن

 

6- دوباره همون مبحث تماغض رو داره این برنامه ( تراکم متون مفید اما غیر ضروری )

 

بحث ترافیک و هزینه اینترنت رو نمیگم نگین خسیسه

 

نکته : من خیلی وقته با دنیای مجازی و آدم هاش در ارتباطم ، یه جورایی خودم رو تو این فضا میزبان میدونم تا میهمان ، پس خواهشا جو نگیره و شعاری برخورد نکنید که آدم میتونه مدیریت کنه و هیچ زمانی رو از دست نده و از این حرفا ، من منظورم خودم  و اکثریت بود

اون معدود کسانی که این برنامه و امثال این رو ضروری میدونن و کلی استفاده مفید میکنن و زندگیش رو پیش میبرن و درامدزایی میکنن که تکلیفشون مشخصه ( نوش جونشون)

حرف من با خودمه ، جلوی آینه ( میتونه اون آینه یک دوست باشه مثل شما خواننده عزیز )

 

با آرزوی بهترین ها برای همه مردم جهان

 

پ ن : دو دقیقه بعد از این پست اکانت تلگرام حذف شد.

  • هادی خان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی